Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
20.03.2010 23:42 - Когато...
Автор: kisstherain Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3027 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 21.03.2010 11:27


 ...Когато слагаш ръка на коляното ми при всяка наша песен, звучаща по радиото...и се усмихваш  като дете, което мълчаливо споделя тайна... Или уморен полагаш глава на рамото ми след поредния дълъг ден, преплитайки около мен ръце... Когато спя, а ти придърпваш одеалото около вечно отвитите ми рамене... ..Или отмяташ немирните ми кичури с нежни, галещи ръце... Когато закъсняваш за някъде, а поглеждаш часовника и казваш "Още две минути", за  да останеш още мъничко с мен... ...Или всеки път, когато се връщаш от вратата, за да ме целунеш пак за "чао"...
Когато преди да се прибереш се обаждаш, за да ме попиташ, дали искам нещо от магазина..
...Или дори да не се обадиш, ми носиш от любимите шоколадови десерти..
Когато в един глас кажем нещо и се заливаме от смях..
..Или търпеливо ме слушаш как ти разказвам за поредното, женско нещо, или какво съм видяла, прочела... И когато след време се оказва, че наистина помниш всичко онова, което някога съм казала..
...Когато сутрин ме оставяш още 5 минути да поспя и тихо приспиваш сладкомрънкащата ни дъщеря...
И всеки път, когато ми направиш чаша горещ чай, от който тайно си отпиваш, защото "обичам да пия от твоята чаша"...
..Когато гушкаш малката и й повтаряш "Хайде сега, кажи ма-ма!"... а тя те гледа с онези огромни очи и се усмихва дяволито..
..Когато винаги ме чакаш да седна на масата заедно с теб и не докосваш храната, преди и аз да започна да ям, независимо колко си гладен...
..Когато се возим през нощта и обикаляме притихналия град.. и си говорим за нашите си неща, пеем фалшиво в колата и се целуваме на някой светофар, докато 2 пъти не се сменят светлините..
..Когато винаги ми даваш дистанционното, за да избера аз какво да гледаме..
..Или когато ми позволяваш да пуша в колата, макар да мразиш цигарения дим...
... И още милион и три мънички нещица...
които ми показват постоянно какво всъщност е любовта...





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. henzelski - О, да!
25.03.2010 16:36
Това е любовта, Дилянка, а и още много неща - наглед дребни и незначителни - е любовта...;)
цитирай
2. kisstherain - Краси,
25.03.2010 17:44
няма как да изброя неизброимото ;)))
цитирай
3. henzelski - Или
25.03.2010 20:29
както отбелязва Козма Прутков: "Не можеш да обхванеш необхватното", Дилянка...;)))
цитирай
4. lila - и аз го видях това
13.04.2010 13:18
Малка моя... моя топла и сънена...
Над постелята кротко ръцете ти спят,
косо гледа ме мрачно разсъмване...
Как не искам да ставам,
да почва денят...
Във ръце ли те имам,
в сърцето ли...
Но обувките вечер ме свърват насам...
Глътка въздух ли,
повик ли,
нещо ли?...
И съм трезвен,
и сякаш съм много пиян.
И съм мекото топче от навици,
дращя - гърлена нотка в прегръдка от смях,
и доволното его на самеца,
апетитът на грил с гарнитура от грах.

Денем късам събития, пътища,
давя тонове нерви
в горчиво кафе,
за да имам вечерно завръщане
при усмивка по-мека
и от кадифе.
Пак да бъда героят от филма ти
в тихи думи полюшван -
и ласка, и кръст.
Да съм някой! - момчето ти, силното,
господарят, слугата,
бащата, синът...
А сега ще надяна калъпа си...
наедно със костюма -
и в профил,
и в фас.
Малка моя,
моя топла и сънена,
ще се върна довечера
пак да съм "аз"...

16.01.08
цитирай
5. kisstherain - lila,
14.04.2010 11:20
Благодаря ти!
цитирай
6. possible - Усети се любовта. . точно в тези &...
05.05.2010 00:30
Усети се любовта..точно в тези "милион и три мънички нещица"...Толкова мънички, че са успели да превземат цялото ти сърце и душа..Радвай се, че ги имаш..И бъди щастлива..
цитирай
7. kisstherain - possible,
05.05.2010 16:29
благодаря ти!!!
Да ти се връща... :)
цитирай
8. rotazia - Това ако не е любов....
30.09.2010 01:37
Поздрави, и дай Боже всекиму!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: kisstherain
Категория: Лични дневници
Прочетен: 268268
Постинги: 55
Коментари: 547
Гласове: 8168
Архив